De visa zijn binnen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Richard en Maaike - WaarBenJij.nu De visa zijn binnen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Richard en Maaike - WaarBenJij.nu

De visa zijn binnen!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard en Maaike

27 Juli 2015 | Nederland, Utrecht

Zo! De laatste papieren zijn nu ook écht geregeld, paspoort binnen en daarmee gelijk de benodigde visa aangevraagd en gekregen :-) Op de heenweg hebben we een erg lange overstap op Istanboel, dat schijnt erbij te horen als je een goedkope vlucht neemt, maar dat geeft wel de mogelijkheid om een stedentrip te maken. Beginnen we de reis met een mini vakantie van een dagje Istanbul. Daarom hebben we nu vier kleurrijke documenten en kan de reis beginnen.

Nog iets meer dan een week en dan vertrekken we vanaf Schiphol. De kleding om mee te nemen wordt al apart gelegd, de spullen hebben een eigen hoekje en wordt met de dag meer. De inpaklijst kan telkens verder afgestreept worden en het aftellen is echt begonnen.

Erg mooi te merken dat links en rechts allerlei hulp nog wordt aangeboden en de positieve reacties die we overal krijgen! Dat is heel fijn om te merken en natuurlijk proberen nog zoveel mogelijk voor elkaar te krijgen. Naast de laatste spullen regelen en mogelijk afstemmen wat er nog meer meegenomen kan worden zijn we ons nu ook aan het verheugen dat het bijna zover is ...

• 28 Juli 2015 - 09:49

Harriet Reiring:

Nou Richard de laatste loodjes voor dat de reis echt gaat beginnen. Goeie vlucht, ga je proberen te volgen. Succes samen daar